Jak nás hodnotí Česká školní inspekce?
„Od předchozí inspekční činnosti se ředitelce a celému týmu daří udržovat vysokou úroveň předškolního vzdělávání v mateřské škole.
Ředitelka na velmi dobré úrovni řídí, pravidelně monitoruje práci školy a podněcuje její pedagogický růst v souladu s kvalitně nastavenou koncepcí. Smysluplně pečuje o profesní rozvoj pedagogů, vytváří podmínky pro výměnu pedagogických zkušeností a provádí odborné hodnocení pedagogické práce u všech zainteresovaných.
Pedagogové se systematicky připravují na vzdělávací proces ve shodě s vědomostními a dovednostními cíli definované v ŠVP PV a v souladu s individuálními potřebami dětí. Ve velké míře využívají vhodné metody a formy práce odpovídající vývojovým předpokladům a osobnostnímu potenciálu jednotlivých dětí.
Všichni pedagogové vzájemně aktivně spolupracují, poskytují si reciproční zpětnou vazbu a smysluplně uplatňují principy týmové práce. Ve všech třídách je evidentní kvalitní úroveň předškolního vzdělávání, což vyplývá z jeho promyšlené organizace, správné metodiky a i z bezprostředních projevů dětí. Při realizaci výchovně vzdělávacího procesu jsou nadstandardně využívány kooperativní metody ve vzdělávání, které vedou k vyšší intenzitě učení, myšlení i řeči, k samostatnosti, nezávislosti na vzorech a k většímu sebevědomí a sebedůvěře dětí. Každodenní aktivity, včetně pohybových, upevňují zdraví dětí a podporují zdravý životní styl. Vše probíhá v přátelském a pozitivním klimatu mateřské školy, které je postaveno na empatickém přístupu všech zúčastněných.“
Pilotní ověřování inspekčních nástrojů
V září 2015 proběhlo v Mateřské škole Vsetín, Trávníky 1218 pilotní ověřování inspekčních nástrojů k „Národnímu rámci kvality ve vzdělávání.“
Jednalo se o spolupráci a součinnost jako při komplexní inspekční činnosti. Závěry z pilotního ověřování inspekčních nástrojů vyzněly jednoznačně kladně vzhledem k celkové kvalitě MŠ Vsetín, Trávníky 1 218.